Realizacja programu „Dobry start” (300+)

Informacja w sprawie realizacji programu „Dobry start” (300+)

 

W związku z wprowadzonymi zmianami do programu „Dobry start” informujemy, że od dnia 1 lipca 2021r. postępowanie w sprawie świadczenia dobry start prowadzi Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

 

Według nowych zasad, wnioski o świadczenie dobry start będzie można składać do ZUS jedynie drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie na wskazane konto bankowe.

 

Od dnia 1 lipca 2021r. w Centrum Usług Społecznych w Kozienicach pracownicy ZUS pomogą w założeniu profilu na PUE oraz wysłaniu wniosku.

 

Osoby zainteresowane powinny przygotować następujące dane:

 

Do założenia profilu na PUE:

  • adres mailowy
  • nr telefonu
  • hasło (min. 8 znaków – duże litery, małe litery, cyfry i znak specjalny)

 

Do wysłania wniosku o świadczenie dobry start:

  • PESEL swój i dzieci
  • nazwa i adres szkoły
  • nr rachunku bankowego

 

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

four × two =